firade mamma 40 år.

/ 28 som hon brukar säja själv...  :) 
 
vi körde det vanliga med frukost på sängen även fast det bara var jag och johanna... av johanna fick mamma en the kanna och bricka och av mig:
 en lite rolig present, det är sånt hon blir glad för... Fast hon blir glad över allt vi ger henne<3

 vi åkte in till söder och gick på en italiensk resturang men min moster anette, fredrik, våra kusiner Astrid och Elsa (Anton skriker för mycket för att kunna ta med någon stanns!) efter det skulle vi ha gått på bio vid 7 men det blev för stressit så vi gör det någon gång nästa vecka...
 


Kommentarer
Postat av: Jessi

Hehe

Gratta henne från mej <3

Glömde och skriva om henne i mitt inlägg, men Grattis!!



(Malin fyllde ju också år igår :D)

Kram

2009-01-19 @ 09:06:51
URL: http://alskadans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0